mia76 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Håper noen kan hjelpe meg. Sønnen min er invitert på selskap til en jente i barnehagen. Hun fyller 3 år. Er det noen som har noen gode tips på hva man kan gi?
Lillesnuppis Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Maleskrin og maleark eller fargestiffter og tegneblokk... eller noen prinsesse ting på H&M.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Søtt undertøy, pysjamas, strømpebukser og sokker, tegnesaker, perler, modellkitt, puslespill, bok.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 jenta mi blir 3 år 1.juledag, og hun liker godt å male f.eks.. Og elsker kjoler av alle slag.. nattkjoler eller andre kjoler prinsesse ting er også som oftest ganske populært... kommer vel litt an på jenta å da, men det er hvertfall ting jenta mi hadde likt
Mamman til Mina og Sara Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 får kjøpt sånn kiste med masse kostymer oppi for jenter mellom 3-6 år, tror det er 5 forskjellige kostymer oppi
mia76 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 tusen takk for alle gode tips jenter. Nå er det å springe i butikken. Ha en god dag dere.
MamiMaribel Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Hos oss er duplo veldig populært. Det finnes masse fin "jenteduplo" i små pakker som ikke er så dyre. På første plass hos oss er forresten My little pony, og deretter kommer Polly Pocket. Ellers er mini veldig glad i puslespill:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå