mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Uff, det ser ut som om Knerten pukker opp alt som måtte være av sykdom i bhg. Enten det er på hans avdeling eller ei. Men hva kan man gjøre.......Det første året Storebror gikk i bhg. var jo likedan.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Anbefaler alle med barnehagebarn å kjøpe seg Euphatorioumdråper på helsekosten og ha i slike tilfeller:-) De er supre når man begynner å klø eller blir irritert i øynene og begynner man å dryppe med en gang, slipper man gjerne å kjøre på med legemidler:-) Jeg har alltid en flaske stående, samt med meg i strandbagen og på ferier, for de dråpene er supre mot irriterte øyne, etter bad, sol og sand og som sagt ved øyekatarr:-) Lille rosa hadde også en runde for litt siden, vi måtte ha Kloramfenikol sa barnehagen (;-) før hun kunne komme tilbake, vi kjøpte det og dryppet et par dager med det, gikk så over til Euphatoriumdråpene og det forsvant. Nå går det en ny runde i barnehagen og hun begynte å få grønn verk ut av øynene, vi kjørte på med helsekostdråpene igjen og vips - borte på et døgn:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 takk for tips, det skal jeg prøve.
Plutseliten :) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 God bedring! Skylling med saltvann skal visst også være bra.....ellers så må man vel gjennom noen runder første barnehageår. Får håper det bedrer seg i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå