Gå til innhold

Da er det ny runde med øyekatarr da......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det ser ut som om Knerten pukker opp alt som måtte være av sykdom i bhg. Enten det er på hans avdeling eller ei.

Men hva kan man gjøre.......Det første året Storebror gikk i bhg. var jo likedan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler alle med barnehagebarn å kjøpe seg Euphatorioumdråper på helsekosten og ha i slike tilfeller:-)

De er supre når man begynner å klø eller blir irritert i øynene og begynner man å dryppe med en gang, slipper man gjerne å kjøre på med legemidler:-)

Jeg har alltid en flaske stående, samt med meg i strandbagen og på ferier, for de dråpene er supre mot irriterte øyne, etter bad, sol og sand og som sagt ved øyekatarr:-)

Lille rosa hadde også en runde for litt siden, vi måtte ha Kloramfenikol sa barnehagen (;-) før hun kunne komme tilbake, vi kjøpte det og dryppet et par dager med det, gikk så over til Euphatoriumdråpene og det forsvant. Nå går det en ny runde i barnehagen og hun begynte å få grønn verk ut av øynene, vi kjørte på med helsekostdråpene igjen og vips - borte på et døgn:-)

Skrevet

takk for tips, det skal jeg prøve.

Skrevet

God bedring!

Skylling med saltvann skal visst også være bra.....ellers så må man vel gjennom noen runder første barnehageår.

Får håper det bedrer seg i helgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...