Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg og mannen min skulle spise på Mc Donalds igår etter en laaaaaaang handletur på byen. Satte oss ned med hver vår burger, satte tenna i den og tenkte som så; dette kan vel ikke være så usunt? Synes det var så lite fett... Så fikk jeg øye på pakningen; Nesten 1000kacl!!!!! ÆSJ!!! Og vi hadde heldigvis ikke pommes frites til..--- fatter ikke at folk klarer å gå jevnlig på slike sjapper... fikk så dårlig ånde, oppblåst mage og nei æsj... blir mange år til neste gang! Dette var jo bare dritt... kan godt forstå hvorfor fastfood har så dårlig rykte!
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Fastfood er nammenam, mmmmmm. Og du MÅ da ha pommes frites til!!!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Helt enig med deg,det er ikke noe hverdagkost her i huset heller da,men av og til når vi stresser så hender det nok at vi tar det.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 UTROLIG sjeldent jeg spiser sånt, og om det skjer, så kun fra gatekjøkken.. Jeg klarer rett og slett ikke lukten fra Mc Donalds/Burger king osv... Skikkelig ekkelt, bllir kvalm av den =o( ÆSJ! Og magen er heller ikke spesielt happy etter et sånt måltid..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Så dårlig rykte kan det vel egentlig ikke ha, for tenk hvor mange som spiser der ;o) Blir det litt som "Se og hør"? Vi er der en gang i blandt. Vesla elsker burgeren der, og pommes fritesen kan du bytte ut med minigulerot eller eplebiter. Brusen kan også byttes ut til andre ting...f.eks vanlig melk eller appelsinjuice. Pytt pytt, sier nå jeg. Her spiser vi mye fisk og ellers hjememlaga mat, så en hamburger i ny og ne tar vi ikke skade av*ler*
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Er så enig med deg!! Da gutten min var liten kunne jeg spise hva som helst! Jeg liker veldig godt mat, og spiser mye rar mat! Men ikke på Mc Donalds, da fikk han skikkelig mageknip:s
Happy H Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 men jammen e d godt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og hvis du først sku no skeie ut koffor ikkje ta en pommes og???
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 ...og McDonald har jo faktisk bare dårlig mat i tillegg (Dårlig smak, og er skikkelig tørt...), dvs bortsett fra pommesfritesen deres. Æsj. Skal vi snakke litt om frityrolje? For at en olje skal kunne regnes som sunn må den kunne holde seg flytende i kjøleskap (feks tran...). Frityrolje er ikke flytende i romtemperatur, en gang. Det er bare en hvit grøt som må varmes opp for å bli flytende. Ææææææsj.... Og hvorfor må man refille på frityroljen i løpet av dagen? Jo, fordi oljen friteres inn i produktet. Så det du spiser er potetmos formet som p.f og en del feit og superusunn olje... ÆÆÆÆæææææææææsj....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Kunne gitt mye for en dobbel whooper chees nå ja, med stor meny og helst cola, men hadde vel måttet bli fanta pga graviditeten men.. Det er jo så digg!!!! *sikle* Og den deilige chipsen.. mmmmm... *suuuuulten*
mamiladi Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 :-D spiser en sjelden! gang på mcern. Men merker godt noen timer senere at det er dritmat. Magen går jo bananas.. Doen neste. Så da går det et par mnd før jeg tør å sette tenna i en mcburger igjen..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Men blir dere like dårlige om dere spiser på burger king også? jeg spiser aldri på mc donalds, men spiser nå og da på burger king, og har aldri vært plaget med magen etterpå.. Enda magen min er nok så følsom..
Den lille blå smurfen Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Du kakemonster med bolle i ovnen, frityrolje stivner IKKE i kjøleskapet! Det er det matfettet som gjør. Det er to forskjellige ting! Vet ikke om du har sett det hvite som er rundt fiskekaker som er vakumpakka. Det er rester etter at de er stekte i matfett. Derfor blir ikke Pommesfritesen hvit når den blir kald. Frityrolje derimot er flytende. Synes ikke noe om McD, og ungene mine liker ikke pommes frites så er der sjelden... Men har av og til kan det være godt med en skikkelig burger med pommes frites (med ost!!!)
SuperMoM <3 Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Haha.. Satt og snakka om å reise på macDonalds i morgen:p Er veldig sjeldent der.Sist jeg var der kjøpte jeg meg en smoothies:p Er godt en sjelden gang,veldig sjelden vel og merke:p og da er det hele pakka.hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Fikk så lyst på burger jeg av denne tråden, så nå når sambo ringte at han var på vei hjem fra jobb, så ba jeg han dra innom butikken, å kjøpe burgere, hamburgerbrød, og chips.. Ikke helt det samme som Burger King, men godt er det likevell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå