#Ariadne# Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 foreldrene mine vil gi meg og broren og søsteren min en langweekend tur i forbindelse med at vi alle er ferdig med utdannelse. det blir da oss 5 som skal reise. mannen min og datteren min er ikke invitert med. jeg syntes dette er litt rart. mamma mener at det er vanlig. søsknene mine er single uten barn.
WP-TLogPeanut Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Det er ikke du som er rar nei :s merkelig å ikke invitere mannen og dattern din synes jeg. Sånt må man bare godta , at når barna blir voksne og får barn med partneren sin , er det ikke lenger kjernefamilien som reiser på ferie..
☆Anonymia☆ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 syns det er rart at ikke de er invitert ja.. men på den andre siden ville kanksje foreldrene ha det som før i tiden da det var kun dere ? nei jeg vet ikke..
☆Anonymia☆ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 men jeg hadde nok ikke reist om ikke de fikk bli med..
#Ariadne# Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 takk=) følte liskom at det ble helt feil... godt å høre at det ikke er meg som er overfølsom!
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Helt enig med deg, dette er rart. Synes det ville vært helt naturlig at iallefall mannen din ble invitert med, dersom det skal være en "voksentur". Jeg hadde ikke reist om mine foreldre fant på noe slikt.
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Har du sakt det til dem da? At det høres kjempekoselig ut, men at du ikke kunne tenke deg å reise uten mann og barn.. Er jo mulig at de tenkte du ville like en "frihelg" etter alt slitet med studiet. Finnes jo mange rare tanker der ute.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Hvis noen er rare er det foreldrene dine, de må (selvom dine søsken er single) invitere med seg svigersønnen og barnebarnet sitt etter min mening også, de er jo like mye familie de nå. har du spurt om de får være med da?
#Ariadne# Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 har sakt at det høres kjempe koslig ut, men at jeg føler at det blir hetl feil at mannen min og barnet mitt blir holdt på utsiden.. så kommer ikke til å reise...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Tja.... Nå er jo dette faktisk en "gave" til deg og søsknene dine da:o) Ikke til mannen og datteren din.. Men vil de helst ikke at de skal være med selv om dere betaler for de selv da? Synes uansett ikke at en langweekend uten mann og barn var så ille=) Selv har jeg vært på jentetur til København med svigermor og begge svigerinnene mine (hun ene er datteren til svigermor). Mannen min har vært på fotballtur til England sammen med pappaen og broren sin. Synes det bare er koselig jeg.. At familier finner på noe sammen uten at mann og barn nødvendigvis alltid er med:o) Kanskje synes mannen din det er koselig å få en langweekend sammen med datteren deres alene også. =)
Pixie Power Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Hvis dette hadde vært min mann og hans søsken, så hadde jeg jaggu unnet han den turen! Det er en jo en gave til han pga noe han har utrettet, hvorfor skal de måtte spandere på meg og mini også? Jeg hadde aldri forventet det, og jeg vet at han tenker likedan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå