HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er dette slike armbånd man får kjøpt på apoteket? http://www.seaband.dk/site/3797.htm
Minnie Mom Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Det tror jeg. Kjøpte sånne på København-ferja da jeg var noen uker på vei. De hjalp masse, brukte de hver dag de neste ukene til kvalmen hadde gitt seg.. Anbefales.
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Da skal jeg bestille meg slike Men hvordan funker de? Ble du kvitt kvalmen helt?
Minnie Mom Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 De stimulerer et punkt litt over håndleddet. Ble ikke kvitt kvalmen helt, men synes absolutt at de hjalp. Sjømenn brukte sånne mot sjøsyke i gamledager, da med et skjerf og en stein eller noe, så det er jo noe i det.. )
Labambie Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte også disse,var helt desperat.. Men de hjalp ikke på meg,bare fikk vonde merker på handleddet.. Ikke hjulpet noen av mine venninner heller. Håper de hjelper deg! Men ikke sett altfor mye lit til de, så du blir skuffet.
to-em Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte de på helsekost i går. Vet ikke helt jeg om jeg følte det hjalp. Får bruke de noen dager for å se. Men fikk veldig vondt på armen. Er verdt et forsøk, kan i alle fall ikke skjenoe med fosteret!
yooo Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg bruker også disse. Kjøpte dem på apoteket. Vet ikke helt om de virker eller ikke. Tror det er litt psykisk for meg. Føler at jeg blir enda kvalmere når jeg tar de av. Men er kvalm når jeg har de på også. Men det føles at det avtar bittelitt. Enig i at de er ganske stramme. Får merker på hånda og orker ikke sove med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå