Gå til innhold

Jeg driver med lappen men ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

tok meg en pause til januar pga at snuppa mi gråter litt og trenger mamman sin - er bare uker.

Noen som hvet om jeg kan ha henne ut da hun nyser veldig om dagen - glad i og gå turer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta henne med ut:)

Så lenge hun ikke har feber eller redusert allmenntilstand så er det bra å være ute:)

 

Er du opptatt på søndag forresten?

Kaffe da? (eller kakao?! hihi)

Skrevet

Heihei ... !

Nope er ikke opptatt jeg vettu ... du tenkte på CoolHeads ;-)) kakao hørtes godt ut - er glad i kaffe også men ikke Mathea ... ! Hvor skal vi møtes ?? Hun gråter en del så vi får bare prøve ... :-))

Skrevet

Liker småtroll jeg, også de som gråter:)

Er det magevondt eller?

Jeg tar med meg det ene gruppemedlemmet jeg så kan jeg underholde Mathea mens hun gjør fag;) Hihi...

 

Hvor har du lyst til å gå? Og når passer det best med sovetider etc?

Skrevet

Så koselig da ..egentlig så sover hun hvor som helst bare hun er i vogna og den er i bevegelse.

Men kan vi ikke si Pigen da ?? Koselig og sitte der, da stemningen i hele lokalet er så hyggelig.

Passer det kl.1400 ??

Skrevet

nei er ikke magevondt - hun er elsker masse kos og trygghet rundt seg ... kjenne at vi er der hele tiden :-))

Skrevet

Pigen kl 14 er en date:)

Gleder meg til å treffe dere begge to!

Baby er så kos, Embla er blitt så stor...

Skrevet

Gleder meg til og treffe dere også :-)

Men du - det er vist alternativ messe i Drammen i helga da på Gulskogen om du har interesse av det ??

Klem :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...