Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 tok meg en pause til januar pga at snuppa mi gråter litt og trenger mamman sin - er bare uker. Noen som hvet om jeg kan ha henne ut da hun nyser veldig om dagen - glad i og gå turer!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Bare ta henne med ut:) Så lenge hun ikke har feber eller redusert allmenntilstand så er det bra å være ute:) Er du opptatt på søndag forresten? Kaffe da? (eller kakao?! hihi)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Heihei ... ! Nope er ikke opptatt jeg vettu ... du tenkte på CoolHeads ;-)) kakao hørtes godt ut - er glad i kaffe også men ikke Mathea ... ! Hvor skal vi møtes ?? Hun gråter en del så vi får bare prøve ... :-))
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Liker småtroll jeg, også de som gråter:) Er det magevondt eller? Jeg tar med meg det ene gruppemedlemmet jeg så kan jeg underholde Mathea mens hun gjør fag;) Hihi... Hvor har du lyst til å gå? Og når passer det best med sovetider etc?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Så koselig da ..egentlig så sover hun hvor som helst bare hun er i vogna og den er i bevegelse. Men kan vi ikke si Pigen da ?? Koselig og sitte der, da stemningen i hele lokalet er så hyggelig. Passer det kl.1400 ??
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 nei er ikke magevondt - hun er elsker masse kos og trygghet rundt seg ... kjenne at vi er der hele tiden :-))
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Pigen kl 14 er en date:) Gleder meg til å treffe dere begge to! Baby er så kos, Embla er blitt så stor...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Gleder meg til og treffe dere også :-) Men du - det er vist alternativ messe i Drammen i helga da på Gulskogen om du har interesse av det ?? Klem :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå