Gå til innhold

LITAGO yoghert

Anbefalte innlegg

Skrevet

han ble ett år for tre dagers siden . har tenkt å gi han litago yoghert. kan han spise ?? dumt spørsmål kansje. men første barn og har ikke så mye erfaring. (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada det kan du bare gi han, ikke noe problem.

Både Litago og vanlig yoghurt går bra, er kanskje bare greit å holde seg unna de altfor store klumpene.

Skrevet

bare å gi. Det er vel forsåvidt den sundeste yoghurten med smak også.........

Skrevet

Det er jo masse sukker i litago da. Jeg har gitt mi Biola med jordbærsmak, kjempegod. (vel det er sikker masse sukker i den også, men jeg føler den er sunnere):)

Skrevet

Jeg gir heller naturell yog. med moste bær eller frukt. Null sukker og mye sunnere!

Skrevet

Jeg har nå sett en test som litago youghurten kom best ut i test pga et eller annet med sukkeret!!!!!

Men ikke vet jeg. Gir nå litago med banansmak (favoritten) et par ganger i uka....... litt sukker skal de jo ha. Tror det er verre med alt annet vi gir.......boller, sjokolade, snop, brus, saft og halvfabrikat mat.........

Skrevet

det er ihvertfall 50% mer frukt i litago youghurtene nå. Hvis man syns det er for mye sukker i de kan man jo kjøpe de youghurt-kesam'ene fra litago med jordbær eller banansmak. de smaker nesten likt som vanlig youghurt.

Skrevet

kikket på produktinformasjonen, og det er jo mer sukker i den kesam-varianten??? Syns det beste er å gi yoghurt naturell med (moste) bær eller frukt. Ja litt sukker skal de vel, ha men tror de får i seg vel så det for å si det sånn;-)

Skrevet

naturelle er det minst tilsatt sukker i. Yoghut naturelle er ikke uten smak, den smaker jo yoghurt! Og man kan jo f.eks. ha frukt oppi om man ikke klarer mat som ikke er oversøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...