Princen min Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Og ALT stod BRA til m gutten min,han veide alt 1100 gram,alt var kjempe fint.... Han er så fin atte )......
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 ååå, så koselig da, jeg vil også på UL, men da må jeg ta det privat og det er det iikke penger til her i huset =(
trebarnsmamma84 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Så bra at alt var bra....:)lykke til videre...!!
Princen min Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Her jeg bor er d en d ikke koster noe å gå til,en man kan bare ringe til å få time,og da kan man komme å mange ganger man vil.... Men der jeg går,koster d 50 kr,og e syns han er litt mer seriøs:o).....
Princen min Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Arendal... Hvor bor du da?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Er ikke UL gratis da? Den ene liksom... alt i tillegg koster jo kanskje litt.. Jeg er så heldig at jordmor har en gammel ultralyd på kontoret sitt, som hun har testet et par ganger på meg. Og det er helt topp! Og jeg har ikke vært på den "obligatoriske" enda heller!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 når har du termin, lena?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå