Gå til innhold

Jeg burde kjøre om 14 minutter


Anbefalte innlegg

Skrevet

men enda går jeg rundt i morgenkåpa og minste i pysjen hehehehe litt dårlig tid da kanskje:) Gleder meg sykt til å hente bildene hos fotografen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen den ja:o)

 

Nå har jeg levert Flisa i barnehagen, handlet, gått en tur og kan med god samvittighet slappe av til kl er 11.15.

 

ha en fin fredag:o)

Skrevet

aktiv du da.....jeg har egentlig ikke gjort en dritt og nyter det også hehehe

Skrevet

I dag er jeg aktiv ja, men det er bare fordi mannen er på jobb i helgen, jeg skal på jobb snart, flisa skal hentes kl 16 og nevøen min kommer rett etter det for å bli til i morgen.....

 

Ikke så mye, mne jeg kjenner at jeg blir sliten bare av tanken!

 

Jeg er egentlig et dovendyr:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...