Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Når etter en EL går tempen opp? Dagen etter? Er det 0,5 den spretter opp da, eller? Hvis man har 36,49 før EL så blir den altså 36,99 hvis man har hatt EL? Skal sjekke dette hoppet neste måned nå, for å sjekke om jeg har EL. Testene slår jo ikke ut....
Eira2010 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Tempen stiger med mellom 0,2 til 0,5 grader dagen etter el. Den må også holde seg høy tre dager for å kunne konstatere el. Lykke til! Synes det er en kjempegrei måte å få påvist at man har el. Eltester kan jo faktisk slå ut selv om man ikke har el. Og motsatt, man kan ha el selv om testene ikke slår ut.
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Supert. Da prøver jeg det neste måned. Når er det best og tempe: Morgen eller kveld? Tar du temperaturen i munnen (under tunga) eller?
Eira2010 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Du må ta temperaturen om morgenen med det samme du våkner, helst til samme tid hver morgen, da temperaturen ellers kan variere til forskjellige tider. Man skal også ha sovet sammenhengende minst 3 timer når man måler (noe jeg ikke alltid får gjort pga baby i hus, men det blir sånn ca rett likevel, finner iallefall el), og man bør ikke ha vært for mye i bevegelse for da vil temperaturen stige. Jeg tar tempen i munnen under tunga ja:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 I stede for at jeg sitter å forklarer så vil jeg råde deg til å lese inne på www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå