♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Stemmeløs og vondt i halsen måtte bare synes litt syndt på meg selv
~Snublefot~ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Ikke morsomt å være syk, nei:-( Håper du blir frisk fort! Ta deg mye iskald drikke, så du får skyllet vekk bakteriene i halsen, og "Vekk i morgen"-sugetabletter har jeg selv god erfaring med:-) Selv har jeg bihulebetennelse for 4.-5. gang i år, og er syk på tredje uka. Gikk ganske i ett denne siste gangen:-( God bedring til oss;-)
♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Uff stakkars deg. Skal gjøre alt jeg kan for å bli kvitt bakteriene God bedring
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er også syk, 3 dagen med omgangssyken:/ Er temmelig lei.. Kaster ikke opp lenger da, men er uggen i formen og hjemme fra jobb.. Får håpe halsen snart blir bedre:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 om det er noen trøst så er du ikke alene hissig virus dette her.. jeg er også ganske så stemmeløs.. var værre i går da, så begynner vel endelig å bli litt bedre etter å ha vært ganske så pjusk siden mandag.. Moren min har hatt det samme.. Har ett søskenbarn som er lege, og han snakket med henne i tlf en dag og hørte at hun ikke hadde noe særlig til stemme, så han spurte om hun hadde blitt forkjølet. Så kunne han trøste med at det var MANGE andre som hadde det samme God bedring til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå