Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Skiftet nettopp bleie på Leah og det var noen røde prikker i den..det så ut som krydder egentlig! Jeg spiste ganske sterk mat i går, mem kan det gå over i melka å vise seg i bleien? Eller kan det være blod? Finner ikke nr til helsestasjonen, men leter videre.
~Snublefot~ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Vi har også opplevd rødt i bleia. Fikk beskjed om at urinen kan krystallisere seg(eller noe sånt?), og bli så mørk at det ser ut som blod. Vi mente likevel det kunne være blod, og pressa litt på, så vi kom inn på legevakt. Ble sendt til sykehus, for urinveisinfeksjon på de små er visst ikke til å spøke med, det går fort opp i nyrer fordi det er så kort vei. Nå var det ikke så farlig hos oss, og det gikk over, men er likevel glad for den natta på sykehus. Det er betryggende å bli tatt på alvor. Ring lege. Har du tatt vare på bleia?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har også vært borti krystallinseringen, men dersom du er usikker og det gjentar seg, ta med bleie og barn til legen en tur. Testen av bleia tar ca 10 min:)
Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Ok, skal ringe legen nå..Har kastet bleia, burde jeg fiske den opp av søpla igjen?
Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Fikk time hos legen 13.00, men hun sa ikke noe om at jeg skulle ta med bleien..og jeg glemte selvsagt å spørre! Men det hørtes ikke ut som at hun trodde det var noe alvorlig, men greit at de vil sjekke henne så jeg kan være sikker!
Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Har faktisk lest at små babyer kan ha "mensen", men lurer på om det er de helt nyfødte babyene
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Fisk opp bleia, det er jo den de må teste:)
Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 Har også lest at små babyjenter kan ha "mensen", men det er vel når de er helt nyfødt kanskje? Aner ikke. Jeg har forresten fått mensen for første gang nå på 1 år, men det skal vel ikke ha noe å si..Jeg tenker på hormonene mine i forbinnelse med mensen? Heldigvis så får vi svar om 2,5 timer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå