Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Skiftet nettopp bleie på Leah og det var noen røde prikker i den..det så ut som krydder egentlig! Jeg spiste ganske sterk mat i går, mem kan det gå over i melka å vise seg i bleien? Eller kan det være blod? Finner ikke nr til helsestasjonen, men leter videre.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 det har skjedd med min gutt også. helsestasjonen sa at det skyldes et lite sår nederst i endetarmen. ikke farlig så lenge det bare er snakk om bitte-litt blod. ser ut som krydder ja!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 hei. Hvor gammel er babyen? Når de er helt små hender det at det kommer ut salter med urinen og det blir noen flekker i bleia som kanskje kan ligne på krydder som du beskriver. Det er ikke noe farlig. Nyfødte jenter kan også få en slags "minimenstruasjon" som følge av hormoner, og da kommer det litt blod. Jeg har ikke voldsomt god greie på dette, så IKKE ta det som sikkert at det er det som er i bleia til leah. Kanskje noen kommer med et mer utfyllende svar til deg så kan du avgjøre selv om du skal kontakte helsestasjonen eller legen. Har du en mistanke om at det er blod burde du jo kontante noen... Det er i alle fall ikke krydder. Lykke til
MyB@by <3 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 hvor gammel er barnet ditt? det er vanlig med litt blod i bleien de første to ukene... komme gjerne oftere hos jenter enn gutter... jeg fikk beskjed om det på sykhuset at om jeg skulle oppdage litt blod i bleien sånn med en gang var det helt normalt, det er i urinen..
Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Takk for svar:) Har ringt legen og fikk time klokka 1, men hun hørtes ikke særlig bekymret ut hun som jeg snakket med, så da er det forhåpentligvis ikke noe alvorlig! Leah er forresten 4 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå