Gå til innhold

stor baby..


nybebis

Anbefalte innlegg

Noen fler som har stor baby?

Gutten vår var 4 mnd. i går og veier 10 kg akkurat.....Han er ganske lang, 64 cm, men ikke over normalt. Han er så stor at vi må bruke størrelse 80 på ham. Han får bare morsmelk og spiser bare på en side av gangen... De ler hver gang jeg kommer på helsestasjonen, han ser jo ut som michelin-mannen ;o) Veldig søt da, men jeg blir veldig sliten i armer og rygg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

 

Må vel si at Marius prøver tappert å ta igjen Frederick, men det ser ut som han har et stykke igjen ja..... Marius veier nå 7 kilo, men spiser masse! Og i går begynte vi med grøt, for han drikker så mye erstatning! Håper iallefall det er bra med dere, og at Frederick har blitt kvitt kolikken nå som han er 4 måneder! Hadde vært koselig å treffe dere en gang, kanskje på nyåret hvis dere har lyst?

 

Klemz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja, nå er kolikken heldigvis borte! Han er en veldig rolig gutt nå :o) Men ettersom vi hadde kolikken, en toåring i trassalder og pappa i ny jobb, så har innsovning rutinene ikke blitt forandret.. han sover ikke med mindre jeg ligger ved siden av han i sengen;o) Så det er det neste vi må jobbe med. men han er jo liten ennå, så vi tar det om et par mnd tenker jeg.

Ja, det hadde vært koselig å møtes:o) Vi kunne jo møtes i frognerparken en dag etter jul kanskje?

Ingvild :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...