Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 http://www.side2.no/mote/article1474210.ece
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Dame... men mulig hun er litt maskulin akkurat på bildet. Hun kan se litt sminket mann ut i ansiktet.....men om ikke Robbie er homo, så vil jeg tro at hun er en ekte dame!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hun er egentlig bare nydelig, men det bildet så ut som dragshow, hehe. Hvis du så Studio60 så spiller hun Jeannie with the light brown hair...
KaMa Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Syns hun var fin, jeg. Sikkert fordi hun har samme farge på øynene som meg... :-DD
KariMari Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Sikkert bare et uheldig bilde det der. Hun er veldig pen på andre bilder jeg har har sett henne. Men det kunne så gjerne ha vært en veldig pen mann som dame på akkurat det bildet;-P
propp Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 ja, samme her:) Vi har like øyne og derfor syntes jeg at hun var ganske fin, selv i dragsminke hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå