Alba44 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Gutten min er straks 6 mnd., og han har hatt flere netter hvor han har sovet hele natta uten mat. De siste par nettene så har han våknet flere ganger, men sovner ganske raskt når han får smokk og når han får komme opp i senga til oss. Hvordan venner dere babyen av med nattmat, og hvor gamle er de?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg håper hun slutter med det helt av seg selv når vi trapper ned på dagammingen og hun får full dagsrasjon med mat på dagen jeg... Kanskje jeg er vel godtroende, men det var aldi noe problem med de to eldste, de sluttet av seg selv da de var drøye halvåret. Snuppa nå er litt seinere med å akseptere fast føde så jeg stresser ikke enda, hun spiser minst en gang om natta og er 6,5 mnd. Foreløbig spiser hun bare noen skjeer med grøt/middag i løpet av en dag, så hun trenger morsmelka. Håper hun slutter å våkne når hun ikke trenger den lenger...
nimmi Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Min sluttet også av seg selv egentlig! Var 6mnd og spiste godt om dagen. smokken var nok på natten og det ble aldri noen kamp. Føler meg veldig heldig:)
Gothminister Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Vi begynner nå i natt. Han er 8 mnd.. Spiser 4 faste måltider på dagen + att jeg ammer han 3-4 ganger. Hs mente han ikke trenger noe nattmat nå,og jeg er helt enig. Han våkner 3-4 ganger om natta,så jeg er så trøtt og sliten om dagen,så det går ikke lengre. Orker ikke å gjøre noe i huset eller noenting..nesten da,noe må jeg jo bare gjøre uansett... Har en på 3 år også,men han er i barnehage,men pappa'n reiser før vi står opp om morgenen,og kommer ikke hjem før tidligst 17.00. En sjelden gang kommer han hjem litt før..
RockMyWorld Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jenta vår er 5 mnd og vi har startet. Dette etter råd fra HS. Hun spiste lite på dagen, og ville ha ofte på natten. Etter 3 tøffe netter....puh...sover hun nå fra 19 på kvelden til 5-6 på morgenen.... og nå spiser hun på dagen:-) Jeg fullammer enda, men regner med at hun kanskje sover enda noen timer lengre når vi begynner med grøt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå