Mamma te Benjamin Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 du forsøkte deg på å spå meg i går i den nye tråden, fant ut at jeg var ganke lukket/vanskelig å se noe... du kom med navnet elisabeth, som er stesøstern min, vi deler bolig! du så også ett barn til, en jente! lurte på om du får opp om hvor lenge... lurte også på om du ser noe flytting i den nermeste framtid... og hvordan går det med jobben? jeg f 020778 han 190379 Tusen takk, du virker meget dyktig, selv om du er ny til dette!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei! ja, jeg vet ikke hvor jeg fikk navnet elisabeth fra, hehe.. men det kom bare opp her.. Satt på en måte og tenkte på det... Jeg ser litt pappkasser og flyttelass ja.. Litt vanskelig å si hvor tid, dette er jeg ikke god på.. Fryser du lett på beina og hendene? Får heller ikke opp noe på jobb dessverre...
Mamma te Benjamin Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er ikke av dem som fryser lett... i det hele tatt! men det er gulvkaldt her jeg bor, så det er på med tykk sokker! hehe du ser ikke noe om dette neste barnet? er så spent jeg!
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 FIkk dessverre ikke opp noe mer på deg nei... (har laget ny bruker, pga alt klikket på den andre...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå