Gå til innhold

Kosekveld før jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å invetere bort en venninne og så 3 andre jenter som er ganske nyinnflyttet her vi bor (bor på et lite sted, jeg har møtt disse tre, men kjenner dem ikke noe særlig) for å bli litt kjent og få til en koselig jentekveld nå før jul. Hadde tenkt å sette på en video med "A christmas carol", koke gløgg og sette frem julekaker og klementiner og tenne litt telys osv. Er det noe mer dere har ideer til at hadde vært greit? Noe obligatorisk drikke eller kakereller annen mat som burde være med? Har så lyst til at det skal bli skikkelig kose-koselig kveld slik vi jenter liker, hehe... Få litt ordentlig julestemning og slikt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel ha litt sjokolade også? Og husk at det ikke er alle som liker gløgg, så ha noe annet til dem.

Det høres kjempekoselig ut!

Skrevet

Sjokolade var lurt :-) Ja, jeg er selv ikke såååå begeistret for gløgg så kan jo være greit med noe annet også ja. Julebrus og vann, holder det tror du?

Skrevet

Høres kjempekoselig ut, Alva!

Så hyggelig av deg å inkludere nyinnflyttere!

Kos dere :o)

Skrevet

synes også det høres kjempekoselig ut!!!

setter sikkert de nyinflyttede pris på også =)

gløgg, julebrus, vann, julekaker, klementiner, sjokolade og julemarsipan må vel være supert!!!!!!!!!

Skrevet

Oi, julemarsipan, det hadde jeg glemt! *notere på listen min* Hmmm, tror kanskje jeg må kjøpe noe chips også, dette blir veldig mye søtt.

Når man bor slik jeg gjør er det ikke så veldig mange kvinner på noenlunde samme alder og det er ikke så lett å bli kjent, det vet jeg av egen erfaring da jeg selv var nyinnflyttet for snart 5 år siden her. Så derfor føler jeg det er viktig å trekke med nye og prøve å få dem med på ting slik at de kan bli kjent med flere, og jeg selv har ikke noe i mot flere venner heller da, hehe... Dessuten er jentekvelder som regel alltid koselige :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...