Glorie Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har vert sjuk no i over ei veke. Hatt feber og hoste. Begynner å bli lei av å hosten. Så lurte på om det kunne hjelpe å dra til doktor å få seg en pencilinkur.
prekæs Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hvis du har et virus hjelper det ikke. Har du halsbetennelse el. hjelper det. Mulig legen kan gi deg resept på en bra hostesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå