Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg var å fylte bensin i går, da jeg så i bakken lå det en 50 lapp der, jeg tok den. Hadde det vært en pengebok hadde jeg levert den inn, men dette her var da bare en 50 lapp.
1881 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Frekk?? nå skjønte jeg ikke frekkheten i og ta den 50 lappen som lå på bakken, men har du fryktelig dårlig sammvittighet så sett pengene på konto til redd barna eller kreftforeningen.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Nei har ikke dårlig samvittighet, var nok en mening jeg skulle finne den. kanskje jeg skal bruke den på lotto. jeg bruker aldri å fine noe på bakken så dette var første gangen.
mpmamman Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 ingen som hadde gått inn på bensin stasjonen og spurt etter en 50 lapp om de hadde mistet den,så da hadde den havna i lomma på betjeningen
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Neida ikke frekt i det hele tatt. Kun normal oppførsel og det samme som alle andre hadde gjort. Løp og kjøp deg smågodt for den, he he.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 hihi ja det kan, kjøpe meg masse smågodter, jeg som bare eser ut nå, skal tenke babyen i magen hadde blitt sprelsk hvis jeg hadde spist søtsaker for 50 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå