Gå til innhold

Shit! Tror jeg har ødelagt den varme posen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en pose til baby i går(brukt) som skulle være dunpose. Kjennte på den og tenkte detter er jo ikke dun, men vanlig dyne - pose. Slang den i vaskemaskinen. Dumme meg, så ikke på lappen! Den ble helt stiv og rar, å så viser det seg at det er lammeull inni, og tørker jo ikke ordentlig. Nå er den nok ødelagt.... bu huuu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er dun, så hjelper det å kjøre den i tørketrommel. Men hvis det er ull, så har jeg ingen forslag.

Skrevet

Tok den i trommelen, for jeg trodde det var sånn vanlig dyne fyll i den. Har nå hengt den opp. Håper det går ann å myke den opp når den blir ordentlig tørr, men det spørs... huff, at det går ann

Skrevet

Er ull inni den gamle voksi-posen vi har også.. Enten sender man dyna på rens, eller så kan man fryse den for å fjerne eventuelle bakterier..

Men når skaden først er gjort har jeg ingen råd..

Skrevet

en unge på avd. min där jag jobbar har en ganska stenhård voksipose. tipper mamman hans har tvättat den. hehe!!!! ser inte väääldigt behagligt ut att ligga inne i den posen. Tror inte att det är så mycket att gøra med den saken nej.... Det var dumt.

Skrevet

Nå er jo "skaden skjedd", så du kan jo prøve å vaske den en gang til, med Milo på ullprogram, istedenfor vanlig vaskemiddel og vaskeprogram. Ellers kan du jo høre med et renseri om de kan bøte opp på skaden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...