Gå til innhold

Er det influensatid alt nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente den ikke kom før over jul egentlig jeg.....

men det føles som det er det jeg har.. ungene har hatt hver sin runde de siste 2 ukene, og nå er det tydeligvis min tur også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke registrert så mange influensa tilfeller enda nei..

Skrevet

nei var det jeg trodde...

er vel bare en "vanlig" kraftig forkjølelse da....

er ikke så sjuk enda, men skikkelig øm i alle ledd og føler at lymfekjertlene er hovne... og sår hals.. så det blir nok fint ut over dagen og i helga... (som vi for øvrig "nesten ikke" har planer..... typsik....)

Skrevet

Har hatt bilttelitt sår hals. Men tror ikke i grunn det har vore noe influesa relatert. Litt grulten bare og det har gått over etter en dag og to. Best om det er sånn - alt for kjipt å måtte bli syk nå rett før jul. Har ikke tid... hehe.

Skrevet

Kjenner meg igjen, vond hals og snyti meg sikkert 20 ganger siste timen, fint å bli ferdig i god tid før jul..

Skrevet

ja håper vi rekker det.

storegutt hadde feber til og fra hele sist uke.. fikk penicillin for halsbetennelse onsdag og ble bedre da lørdag sist helg. og da begynte snuppa med feber. hun har vært hjemme nå siden onsdag... vært hos legen med henne, men bare virus på henne da...

og i går kveld begynte jeg å kjenne meg stiv i nakken og sår i halsen, og det er ikke bedre i dag for å si det sånn...

og snuppa er fortsatt hjemme fordi hun ikke er bra, og bestemte meg i går for at gutten vår skulle få være hjemme også.... så hr blir det full rulle...

og i kveld er det dobbel bursdagsfest og ungene skal sove borte, og på lørdag kveld får vi besøk av 3 vennepar... og gubben skal jobbe dagtid lørdag og søndag...

jaja...

God bedring til meg og alle andre sjuke der ute!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...