venter nr2;)19,03,08 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 hadde bekkenløsning med første mann og er begynt på det nå også...men har jo så vondt både i rygg,underliv,baken +++ men eg lurer på: hvor er egenlig bekkenet???????
camosilla Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Har bekkenløsning, og har hatt mye vondt i halebeinet så jeg nesten ikke klarer å sitte til tider. Hoftene og øverst på rompa liksom, er også mye vondt. Kjenner og det stikker mye ned mot underlivet, det er nok bekkenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå