Gå til innhold

postafen

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på båt tur i dag og er livredd for og bli sjøsyk.. sliter jo med kvalme ennå :( Noen som vet om jeg kan ta en postafen mot sjøsyke i dag? kjedelig og være kvalm og kaste opp når vi skal kose oss med julemat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta postafen. Det er trygt. Har selv tatt det pga ekstrem kvalme. Eneste er at du kan bli trøtt av det. Det gjorde jeg. Følg pakningsvedlegget.

Skrevet

Gog morgen:) Da jeg var gravid, var jeg utrolig dårlig, og da skrev legen ut postafen til meg for å dempe på kvalmen.. ikke det at det hjalp, men hun skrev det ihvertfall ut så jeg fikk prøvd.. :) men du kan jo ta en kjapp telefon til legen din å høre om det for sikkerthets skyld da.. Kose deg masse på tur da. Krysse fingra så kvalmen holder seg langt borte:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen at jeg kunne ta det mot den ekstreme kvalmen min.Men en bør jo egentlig unngå alt av legemidler når en er gravid rådes det ;)

Skrevet

Jeg var utrolig kvalm i begynnelsen av svangerskapet, og kjøpte sånne sea band på apoteket som er mot reisesyke og sv.sk.kvalme. Funka for meg. Er ei slags kule på hvert bånd som skal presse på et bestemt punkt på håndleddet. Veldig kjhekt, og så slipper man å tenke på om det er farlig. De fleste jeg har snakka med syns ikke at postafen er noe man bør ta når man er gravid. De bånda er iallefall til å anbefale!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...