Lillesnuppis Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Skal ha bursdags selskap med vennene min den 30 des ( blir 40 år den dagen :-( ) Hadde tenkt på koldtbord, men er så mye jobb ( hadde det til familie bursdagen) Så jeg hadde tenkt på gryterett, salat og ris, men nå i den senere tid lurer jeg på om jeg skal servere. pølser, lompe, brød, stektløk, rå løk, rekesalat og ketchup og sennep ( 3 typer) åsså potetsalat. Ellers skal jeg ha kaker, kaffe og chips.. Åsså drinker utover kvelden... Er pølser dårlig bursdags mat på ett 40 års lag? Har lyst å gjøre det så lettvint som mulig. Papp tallerkner og plastik glass...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 hva med snitter - det er jo enkelt og godt :-))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tror jeg hadde tatt gryte, det er jo så lettvint! Og kjapt gjort, greit å lage til mange om gangen også. Med salat og baguetter til, nam;)
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Vel, synes ikke pølser er det helt store i en voksenbursdag. Hva med taco?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå