Gå til innhold

min forunderlige kropp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt menstruasjonen i ca 25 år, uten å tenke så mye over hva som skjer. Den har liksom bare kommet hver 4. uke. Kan ikke si at jeg har hatt noe ubehag hverken før, under eller etter mens. Men nå dette siste året som "prøver", kjenner jeg alt mulig. Puppene er ømme fra el til mens, jeg har stikkinger i magen osv hver eneste mnd uten at det har betydd at jeg er gravid. Dette har jeg sikkert hatt i 25 år, uten i det hele tatt å tenke på det. Utrolig hvordan man legger merke til sine kroppslige signaler på en helt ny måte når man er "prøver".

Er det bare jeg som har det sånn, eller er dette helt normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er normal du :)

Skal igang med prøverør i Jan,DA skal jeg lete etter alt annet

enn det jeg har blitt kjent med de siste to årene..

Jeg og finner det underlig at jeg ikke la merke til de tingene før..

dessuten er ikke alltid hver mnd lik.. og da har jeg

jo vært overbevist om hvor gravid jeg har vært,men neida;)

Til og med syklusen som jeg trodde var stabil,er jo ikke det..

Lykke til normale maritmora.. :)

Klem

Skifer

Skrevet

Hallo Skifer.

Husker deg og endel av de andre her inne fra jeg var her i våres. Leit å se at dere fortsatt sliter, men litt godt å se at man ikke er alene alikevel.

Spennende med prøverør da. Deilig at det skjer noe! Min gynekolog har lovet meg at dersom jeg fortsatt ikke har blitt gravid på nyåret skal han sette igang med utredning. Han er overbevist om at det er pga av jeg stresser at det ikke klaffer for meg nå. Kan nok hende han har rett=)

Lykke til videre, Skifer. Det blir spennende å følge med på hvordan det går med deg videre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...