nn86 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 noen som har noen geniale tips?? Tusen takk på forhånd:)
2gullklumper Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Nei, da hadde jeg brukt de selv. Klin umulig å sove i natt jo....
zethaline Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Får ikke sove jeg heller ;-( Hvor langt er dere på vei?Jeg er snart uke 23,men ikveld var det vondt å ligge,.Ikke det litt tidlig?ikke er jeg trøtt heller og jeg så må tidlig opp,så irriterende ;-)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 jeghar ikke sovet mer en 2-3 timer av gangen siden uke 24.det er utrolig tungt.er nå i uke 34.det kan hjelpe med ett varmt bad,el.en kjedelig bok.det er ikke hjelp å få,så sykemld.er den beste måten å løse det på dessverrre.da kan man sove når man klarer
zethaline Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Takk for svar ;-) Må ikke på jobb,men har en liten som skal på skolen....skjønner ingenting,for på dagen får jeg sove og vanligvis har jeg fått sove om natten også,men nå klarer jeg å holde meg våken på kvelden lenger. Og legger jeg meg kl.23 så våkner jeg i 02.30 tiden og når jeg egentlig skal stå opp da har jeg helst lyst å sove.synes litt synd i meg selv;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå