Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen geniale tips??

 

Tusen takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da hadde jeg brukt de selv. Klin umulig å sove i natt jo....

Skrevet

 

Får ikke sove jeg heller ;-(

 

Hvor langt er dere på vei?Jeg er snart uke 23,men ikveld var det

vondt å ligge,.Ikke det litt tidlig?ikke er jeg trøtt heller og jeg så må tidlig opp,så irriterende ;-)

 

Skrevet

jeghar ikke sovet mer en 2-3 timer av gangen siden uke 24.det er utrolig tungt.er nå i uke 34.det kan hjelpe med ett varmt bad,el.en kjedelig bok.det er ikke hjelp å få,så sykemld.er den beste måten å løse det på dessverrre.da kan man sove når man klarer

Skrevet

Takk for svar ;-)

 

Må ikke på jobb,men har en liten som skal på skolen....skjønner ingenting,for på dagen får jeg sove og vanligvis har jeg fått sove om

natten også,men nå klarer jeg å holde meg våken på kvelden lenger.

 

Og legger jeg meg kl.23 så våkner jeg i 02.30 tiden og når jeg egentlig

skal stå opp da har jeg helst lyst å sove.synes litt synd i meg selv;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...