kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 kjeder meg å vill snike litt:p er lov å snike på min å hundedama her,men legg igjen en hilsen da:p
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 *rekkeopphånda* astrie kaller jeg meg.... kjeder meg også, hehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Så utrolig vakker brud du var:) Utrolid søtt det bilde med deg og datteren din på den hesten, det samme med bilde av datteren din på den firehjulingen(?), så søt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå