Astrid21 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg lurer bare på hvilke bind jeg skal bruke etter fødselen? Er helt grønn på det området der..Er ikke så lenge igjen, så jeg må begynne å gjøre klar bagen=D Noen som har noen tips?
hildus Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Det er best med natt bind som er store og tar opp mye blod, det har i hvertfall jeg hatt bruk for etter mine fødsler. Du får på deg noen digre greier fra sykehuset, men de har ikke så mange på rommet dersom du bor på hotell, så lurt å ta med.
metteflette Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte Libresse nattbind av de store forrige gang, de var veldig gode. De ultratynne funka ikke for meg.
nungo Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det er vel litt forskjellig hvor mey vi blør, men jeg hadde nok tatt med de største nattbind fremfor trusseinnlegg for å si det slik :-) Pga flere sting etc blødde jeg en god del etter fødselene, men på sykehuset har de slike "bleier" og nettingtruser (ikke noe sexy nei, men effektivt) og jeg fikk ta med hjem noen av disse til de første dagene. Ellers gikk mengden blod ganske fort ned.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg brukte nattbind i ca 1 uke, etter det kunne jeg gå over til vanlig bind!!
Minnie Mom Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Jeg brukte Libresse nattbind sist gang, husker ikke hvor lenge før jeg gikk over til vanlige bind.., men det er jo så forskjellig hvor lenge og mye man blør også.. Har kjøpt inn to pakker og så får man se an etterhvert..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Vet det er mangen som bruker Saba ( de gamle tykke bindene ) for det er mest skånsomt mot underlivet.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Nattbind av det største slaget her å ja:p Kunne hatt noe større på barsel, men der har de bare sånne teite saba bind...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Brukte bleiene på sykhuset først. Glad er jeg for det, for de var tykke og gode(når man skulle sette seg o.l.) He he. Dessuten var det kun to doer på avdelingen... Når da alle bruker 15 minutter på doen, fordi det tar laaang tid + tørking med hårføner osv, så kan det hende at man ikke klarer å holde igjen(man har tross alt født). Hjemme brukte jeg nattbind )
Astrid21 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2007 Oki..Det var mange gode råd jeg skal ta med meg=) Tusen takk..
trebarnsmamma? Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Bleier først og Libresse nattbind etterhvert. Anbefaler deg for øvrig å skaffe en olden- eller imsdalsflaske som du kan bruke til å sprute på deg selv med når du kommer hjem etter fødsel og skal tisse - så slipper du den tortursvien som kommer når en tisser etter fødsel. Og ved første dusjing etter fødsel: om pleieren som følger deg ikke husker å si det - tiss i dusjen, det fikk nemlig jeg beskjed om først ETTER at jeg hadde tisset på do, og det var så grusomt vondt at det nesten var verre enn syingen :-/
Astrid21 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2007 Da må jeg vel på butikken å handle det da..Så kanskje jeg skal begynne å pakke bagen snaaart...Skal huske på en flaske med vann ja..Skal vi tisse i dusjen også..Hihi..Først får vi klyster for ikke å basje på oss..Og så skal vi jaggu tisse i dusjen etterpå..=D Hehe..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Hehe..Trodde det sto BLIND etter fødsel Men jeg brukte bleier på sykehuset og nattbind hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå