Gå til innhold

uff en trist kveld i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk for noe uker sider att jeg skulle bli tante å så gøy men self blei jeg jo litt sur for jeg og vill... men nå her om dagen fikk jeg beskjed om att ei til og skal bli mamma så skal bli tante til to neste år og gjet thvor gøy det var da ikke fult så gøy for og si det sånn jeg og vill.. svigerfar masser og mange andre masser og jeg må komme på så mange idiotiske bortforklaringer for hvorfor vi ike har fått enda... for snart to år siden snart hadde jeg en sa og self sa vi jo det at vi hadde mistet og nå er snart to år gått og folk lurer og spør når vi skal få barn.. men er ike enkelt for meg og gå rundt og smile og si neida ikke enda skal bare først osv men sitter da hemme med tårer i øya og er på tryne...og hjelper sikkert ikke på det at jeg skal nsart ha tr og jeg føler det på kroppen at den kommer med brask og bram self da vi skal på tur

det var min lille utblåsing for i dag hehe

klem til dere som orker og lese dette klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. ikke bra det der! Eg sitter bare og håper at ingen andre i familien blir gravid med det første, jeg vil så gjerne være den første. Heldigvis ingen av mine venninner eller venner som har blitt gravid i det siste. Og det hjelper på. Noen litt langt-vekke-venner som har fått barn, og da sitter jeg å "spionerer" på facebook på bildene de har lagt ut. Skulle ønske det var meg.

Du får bare si neste gang noen spør, at det med barn er et litt sårt tema og at det ikke er deg det står på. Man har da lov å være ærlig! Så slipper du at den tanken gnager deg hver gang dere er å hilser på svigers og sånn.... Ofte sånne ting som gjør at vi tenker ekstra mye på dette her, hvertfall for min del. Og så hjelper det ikke å henge her inne på BIM heller... Tror snart jeg er "utlært" i alle svangerskapets gleder og plager. Pluss hvilke barnevogner som er best, hvilke navn man absolutt ikke må velge, hvilken morsmelkerstatning som er bra... hvordan lage hjemmelaget babymat.. osv.. :)

Håper kvelden blir bedre i dag

Skrevet

har begynt og sakt fra til de nå eter hvert heldigvis har jeg en svigerfar som jeg kan snakke litt med og tok meg en prat med han i dag... jeg henger veldig lite inne på bim her en på annet forum en mik he.. ellers er jeg på bv og henger jeg har nok fått med meg litt men velger med omhu vilke tråder jeg går inn på.. å føler meg litt bedre i dag har fått snaket med ei vennine om dette og å det hjalp masse.. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...