Gå til innhold

Hvor mange dager igjen fredag 7 desember??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 14 dager igjen til ks!!!! Gleder meg sånn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager over termin, venter i spenning på at noe skal skje :)

Skrevet

Monica 06♥07 Høygravid

helt likt for meg: 14 dager til keisersnitt. Gruer meg litt også da....

Skrevet

-1 dag!! Og sitter nå her med litt murringer etc, igjen... Har ikke tro på de murringene lengre, men nå fikk jeg ikke sove heller så...

Ha en fin fredag jenter:)

Skrevet

36 laaange dager igjen på meg...=P;D

Skrevet

4 dager til termin...åh jeg er så lei av disse vonde kynnerne, har vært småkvalm de siste dagene. Er moden og har halvannen cm åpning så nå synes jeg virkelig at fødselen kan komme igang, merker jeg blir mer og mer frustrert. GØEDER MEG SÅ TIL Å BLI MAMMA

Ha en fin dag jenter!!

Skrevet

13 dager!! Nærmer seg nå... Har hatt kraftige murringer av/på siden i går morges, så håper noe skjer... Men de er langt fra regelmessige så da kan det jo fortsatt gå laaang tid, har jeg forstått. :) Er også kvalm og urolig i kroppen, så klamrer meg likevel til håpet om at lillegutt er født i god tid før julaften sånn at vi rekker å komme hjem og få et pust i bakken før den tid...

Skrevet

13 dager igjen!!!!!! Off.. Så kjempe lei av å ha mensmurring i ryggen heeeele tiden uten at det skal skje noe mer :( men men.. er jo ikke lenge igjen nå uansett da så :)

Skrevet

34 dager.. men innbiller meg selv at det kanskje skjer noe om 20 dager

Skrevet

-4.

Er utrolig lei og sliten. Sitter BARE å tenker på at hun må komme snart. Dette er gørr!!!

Skrevet

40 dager. Håper ihvertfall han ikke kommer før etter nyttår...

Skrevet

En hel evighet når jeg ser hvor mange eller FÅ dager dere har igjen.

her er det 77 dager igjen!!!! men det føles som i går jeg jublet over at et var 100 dager igjen... så tiden flyr:) Glad det er snart jul:)

Kos dere med juleforbredelsene jenter:)

Skrevet

6 dager igjen her å er utolmodig....

Skrevet

Jeg har 90 dager igjen.... virker leeeeeenge... Jeg kommer inn til dere på 3.trimester rett over helgen ;o)

Lykke til alle dere som nesten er i mål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...