idamor & lykketrollene Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 har kjøpt oss leilighet på toppåsen ,og lurer på om noen av dere bor i det området eller i nærheten? hvordan trives dere i såfall der? barnehage anbefalinger?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Bor i prinsdalen:) Trives veldig godt, elsker området:) En bhg jeg fikk anbefalt her inne, og som jeg har hørt flere er veldig fornøyd med er prinsdalsbråten bhg:) http://www.bydel-sondre-nordstrand.oslo.kommune.no/article.php?articleID=9509&categoryID=3272 Håper du vil trives på søndre nordstrand da:)
idamor & lykketrollene Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 ok...tusen takk for tipset=)hvor i prinsdalen bor du?er ikke så veldig kjent men har en søster der og samboern min jobber der...du vet forresten ikke om det er noen boliger for psykisk utviklingshemmede der?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg bor nesten ved grensen til oppegård, ved du hvor europris er? Det er hvertfall en gedigen bakke opp rett før europris.. Jeg er egentlig ikke her i fra, så det med bolig for psykisk utviklingshemmede er jeg litt usikker på desverre.. Men kanskje du finner noe her? http://www.helse-og-velferdsetaten.oslo.kommune.no/bolig/boliger_for_funksjonshemmede/
idamor & lykketrollene Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 ok.....europris vet jeg hvor er ja..trygve strømbergsvei?der bor søstern min hverfall.. tusen takk hvertfall...var forresten koslig å prate med noen på min alder her også....=)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 ja helt på toppen av trygvestrømbergs vei:) Bare hyggelig, bare å spørre om du lurer på noe, jeg kan hvertfall svare så godt jeg kan:)
idamor & lykketrollene Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 ok der ja..=)går sønnen din i den barnehagen du nevnte eller?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Nei, vi fikk plass men så fikk vi tilbud om bhg like ved skolen min (bedrifts bhg som hører til jobben til sambo) så da ble det den i stede.Litt lettere med tanke på henting og levering, samt sykdom.. Men hadde vi ikke fått plass der så hadde han begynt i den andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå