Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Ligger dere og sover hele flokken eller?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Nei, sitter å glaner på tv, nett og drikker te................hm..
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Te! Jeg vil ha te! Har en stor tekopp det staar Balooa paa. Straks tilbake!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Mmmmm, lagde meg selv litt heksebrygg i stad og det smaker godt=)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Tralallallalla................hm...........må du ut å hente vann i brønn også eller.............?
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 Heksebrygg? Er det saann man faar hekseskudd av?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Nei, du har ikke forstått det, det tar bort hekseskudd og andre vonde ledd(ikke det at jeg noen gang har hatt vondt i ledd da, ung som jeg er=)) Også bruker man heksebrygg til å servere gjester da he he
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2007 NEI tenk jeg maa ikke ut og veive opp ei bötte med vann, selv om jeg lever i fortiden saa har vi i det minste en raatöff vannpumpe som gaar over 100 meter ned i bakken og suuuuger opp vannet og frakter det inn til springen min. For de siste to nettene har den fylt seg litt opp igjen (brönnen altsaa). Men jeg lager te av flaskevann uansett. Bezoya, det beste vannet for nyrene. Og naa er det tomt i Balooakruset mitt gitt.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Her er det også tomt og tror du ikke slaven min har rømt....faen....jeg som vil ha en ny kopp heksebrygg...NÅ!
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2007 Men no tar ae kvaeill'n! Hasta bananas.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Så teit du er da, gå å legge deg liksom.............ja slaven min, hadde en her i stad men forsvunnet=(
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er tilbakeeeee-EEEE-eeeee-EEEEE, aaaaaaaiaiaiaiaiaiaiaiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (apelyd -> ) oooo-hahahaooooaaaaaaa, week weeeeeek, ooooohh oh o hoooaaaaa.
Patetica fåkksi Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2007 Maler du? Jeg maler ogsaa, i fjor ga jeg bort..1,2,3.. pluss 2.. 5 bilder som jeg malte. Og i aar gir jeg 2. Men jeg er ikke noe flink.
Patetica fåkksi Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2007 <-- til jul altsaa. Ga bort i julegave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå