Mamman til Mari Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Så kjempemoro :-) Hadde tenkt å vente til utpå nyåret med og begynne kjoleprøvingen, men da jeg så drømmekjolen til halv pris, måtte jeg dra og prøve. Og jammen passet den i den str som var på salg. (Brukt til prøvekjole i show et par ganger). kr 4450,- istedenfor kr 9800,- er jeg veldig fornøyd med. Si gjerne hva dere synes om den.... Jeg er hvertfall fornøyd :-) http://www.kreativtbryllup.no/index.php?main_page=product_info&cPath=40&products_id=258
Mamman til Mari Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2007 Kom ikke inn på linken selv jeg, men er den kjolen som heter Amy hvis noen er interesserte i å ta en titt... :-)
Libido- Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Kjempe fin kjole =) Ser det blir mer og mer populært med halterneck.
Mamman til Mari Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk for det, Libido :-) Jeg har hele tiden hatt lyst på halterneck eller stropper. Minst 80% av alle brudekjoler er jo tubetopper nå. Synes det er kjempefint altså, men ikke helt meg. Føler meg litt mer vel noe over puppene også... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå