Gå til innhold

Barnas Superjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som liker dette?? savner noe som er mere en adventskalender. Ungene ser på det, men tror ikke de har fått med seg at det er nedtelling til jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror igrunnen det er vi voksne som ikke liker den:) Er ikke for de helt minste.

Skrevet

Snuppa her på 3,5 år sitter klistret. Men vi voksne syntes det er masete og tullete.... Er vel sånn det skal være det. Tror ikke mamma syntes blikkbåx og midt i smørøyet var særlig bra tv heller i sin tid:)

Skrevet

Hadde det bare hatt noe med jul å gjøre...

Skrevet

Programmet er nok greit nok det, men skulle ønske det var lit mere julestemning i det. Sønnen vår på 5 år følger med, men driver med andre ting mens det går.

Skrevet

De har jo nedtellingsmaskinen da. Og i Willis jul er det jo litt julestemning. Og de lager jo pakker, og ønskelister og venteputer. Mye innslag av jul igrunn....

Skrevet

snuppa på 1 år satt helt klistret forran barnetv i dag.

Kunne ikke helt forstå hvorfor det plutselig ble så stille på stua.

og der satt hun og fulgte med gitt.

hun er veldig opptatt av eldre barn, og der er det jo mange:)

Skrevet

hehe. Jeg kan ikke fordra det! Alt for bråkete og går så fort fram. Er forvirrende å se på.

Eneste som hadde fått meg til å kikke to ganger på skjermen når det går er visst lillegutt hadde vore med;o)

Lillegutt synes det er sånn bob,bob.

Synes jul i svingen var superkoselig. Da satt både jeg og lillegutt limt foran skjermen hver dag:)

Likte den spesielt godt fordi både voksne og barn kan like den og kjenne seg igjen i den.

Enten se tilbake på barndommen eller kjenne seg igjen i foreldretypene;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...