Gå til innhold

Litt vansker med å regne ut termin her ;) Noen som kan hjelpe litt?


lykke blomst

Anbefalte innlegg

Hei til dere alle:)

 

Jeg en kjempelykkelig jente som er litt usikker på ca termin dato. Jeg vet det regnes fra første dag i siste menstrasjon, men i mitt tilfelle vet jeg att jeg hadde sen eggløsning denne måneden, har det noe å si? Første dag i sist mens var ca 23.10 og jeg har da termin ca 02.08.08, følger jeg eggløsning som var ca 20.11 blir det termin ca 10.08.07... he he innviklet... Men kanskje noen er i samme situasjon?

 

Håper noen kan gi meg en pekepinn ;)

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville peilet meg inn midt mellom disse to et sted - f.eks. 5. aug? :o) Babiser kommer når de kommer uansett. Med mitt forrige svangerskap fikk jeg menstermin 15. aug og ultralydtermin 20. august. Lillegull ble født 1. august, 3 uker før tiden. Så de kommer når de kommer..... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det ikke er mulig å vite nøyaktig når barnet kommer. Men dersom du vet sikkert når du hadde eggløsning så er det denne datoen som gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg blir litt forvirret av disse terminkalkulatorene...På lommelegen.no får jeg termin 01.08.08 og på denne siden får jeg 02.08.08. Første dag i sist mens var 24.10. Noen som har noen gode tips?

 

Men, men, bebisen kommer når den kommer uansett.

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...