Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 jeg synes synd på de barna som må vokse opp med overvektige mødre, stakkars de blir mobbet på skolen, har selv erfaring, ble mobbet på grunn av min feite mor.. så kveldens ord er TYKKE DAMER SLANK DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Stakkars deg da!! Håper karmaen tar deg og du blir mega feit for og legge ut slike innlegg!!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 hmmm...synes mer synd på barn som vokser opp med mødre som har en sånn holdning...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 noen som føler seg støtt?? feite drittkjærringer
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Føler meg ikke særlig truffet nei!! Med mine skarve 60 kilo er jeg ikke særligt bekymret... Følte du deg støtt??
Turid Laila Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Ja det var jo dagens beste innlegg! Herregud, må da være verre å vokse opp med en mor med sånne holdninger. Og just for the record, jeg er ikke tykk, tvert i mot!
Delirium Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Det er vel du, Anonym 22:55, som er drittkjærringa her. Fører du den holdningen videre til barna dine er det du som bidrar til at andre barn blir mobbet. Ei overvektig kvinne er på ingen måte dårligere stilt for forelder ene og alene på grunn av sin vekt. Syntes det er verre med de foreldrene som tillater barna sine å bli late og fordommsfulle.. Og det er jaggu meg ikke et "barn av overvektige foreldre" syndrom.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 å herregud! veier du HELE 60 kilo! er det muuulig!!!??? tror du må slanke deg litt jeg! kan jo ikke risikere å ha litt former, det er jo livsfarlig! du må ihvertfall ta av 10-15 kilo, hvis ikke kan jo ikke folk se beina stikke ut fra kroppen din!
Ikkelektuell Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tipper det står en dødelig fornærmet røyker bak dette *host* provoserende innlegget.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Du burde skamme deg!! Skjønner ikke du kan sitte å skrive ned noe sånt engang jeg,veit du hvor mange du tråkker på??? Stakkars barnet ditt som MÅ vokse opp med en sånn mor,er det noe rart i barn blir mobbere!! Synd du ikke kan slanke det tjukke hue ditt da,de overvektige kan hvertfall gjøre noe med det!!
Chezka Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Nå er jeg litt usikker på hva hensikten din med dette innlegget er, men la oss si at dette er noe du oppriktig mener er et problem for en del barn, og du ønsker en debatt rundt temaet. Du har feil tilnærming på saken da innlegget ditt blir oppfattet som et "mobbe-innlegg". Hvis du seriøst ønsker å belyse en slik problemstilling burde du for det første laget en overskrift á la "Hvilken innvirkning har overvektige foreldre på barn". Så burde du drøftet problemet på en ordentlig måte. Hvordan tror vi barn opplever det å ha overvektige foreldre i dagens slanke samfunn. Kan dette føre til mobbing f.eks. Hva kan evt gjøres med problemet. Jeg er overvektig selv, og oppvokst med en overvektig mor. Jeg kan huske at jeg nok skammet meg litt over min mor, det skal jeg innrømme. Da jeg selv ble mor ble dette veldig aktuelt da jeg selv som sagt var overvektig. Heldigvis så det ut til at min datter ikke hadde samme følelser i forhold til meg som jeg hadde overfor min mor. Jeg har strevet med vekten hele livet, og slanker meg hele tiden Det kan være et problem å være overvektig når man har barn, vi vet jo alle hvor lite som skal til for å skabe et mobbeobjekt i skolen i dag. Men det å si at "tykke damer slank dere" er unødvendig. For det første sårer du de som er overvektige (men kanskje det var meningen, hva vet jeg?), og for det andre er det unødvendig da jeg tror at 99 % av "tykke damer" prøver alt de kan for å passe inn i dagens kvinneidealer. Den som fant opp en kur som gjorde det SÅ enkelt som "bare å slanke seg" ville blitt milliardær på kort tid
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 60 kg og 1,48 høy da el? Tror kanskje du er litt tjukk jeg,finnes mange fine slankemetoder på nettet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Busted....Søren ta! Nå såra du føleslene mine... Gud,for en hau med halvautomater her inne som finner det morsomt og slenge reinspekka dritt kl9 på morraen!!!!!Om vekta til folk.. Har dere brent opp hver eneste jævla hjernecelle dere har?? Fysj for noen ufyslige kvinnemennesker,slike mennesker vil jeg ikke assosiere meg med. Nei,ha en fortsatt fin dag anonym 08.46.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #16 Skrevet 7. desember 2007 HI: Haha - har du hele tiden, i alle disse årene, gått og trodd du ble mobbet pga moren din??? Greit nok at mobberne kan ha nevnt moren din når de plaget deg - men vær ikke så naiv og tro at det var grunnen til at de begynte å mobbe deg i utgangspunktet! hahahaha! Men det hjelper kanskje på selvtilliten å tenke sånn ....
Chezka Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 Hvis denne var til meg så skjønner jeg ikke helt....? Jeg sa vel ingenting i mitt innlegg om at jeg ble mobbet....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #18 Skrevet 7. desember 2007 Til anonym 11:48 hehe Jeg satt å tenkte det samme jeg også,du vet,naive jenter..... Eller "wanna be perfect" som hu her tror....
Chezka Skrevet 7. desember 2007 #19 Skrevet 7. desember 2007 AHA - nå skjønner jeg ) Var til trådstarter, men bare lagt feil under mitt innlegg (litt treig her nå)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 hehe, var til trådstarter ja Trykker automatisk på siste innlegg, men det kan jo bli litt feil noen ganger, ja ...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 hvorfor tro at dette innlegget er ment på riktig?? tenker at noen slenger ut slikt for å starte en krangel..., må bare ignorere slike utsagn..vi er vel for voksne alle sammen til å se gjennom slike innlegg..??
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #22 Skrevet 7. desember 2007 Nei det er vi ikke. Tenk om alle disse rasende gravide skulle tatt ut så mye aggresjon hjemme? da hadde svært få barn fått oppleve et hjem med 2 foreldre:) nei, takkerogbukker for bim og dib og idiotiske krangler:)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #23 Skrevet 7. desember 2007 okei, da forstår jeg, så da fyrer de rasende gravide med slike innlegg for å få ut aggresjon og hjelpe andre rasende gravide?? men hva med de som blir såret av slike innlegg?? feite mødre slank dere?? går ikke an å si slikt!! men hvis det går til en god sak da..( ler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå