pappa_til_3 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 til, om du orker da. veldig fascinert hvor treffsikker du er.. har lest mange innlegg hvor du nevner navn.. fascinerende.. mitt navn begynner på R ) kan du se noe ang kropp/helse hos meg? har mye vondt. får jeg noen behandling snart? om du får opp andre ting så nevn gjerne det også.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hei du! Jeg kan se på deg i morgen jeg! Ikveld har jeg spådd så mange, så er utrolig sliten nå.. Har hatt masse plager i kveld som jeg har dratt på meg av andre. hehe! Som i ankelen, øreverk, skuldrene er helt knytt, bekkenplager osv.. Ganske mye.. men det går over da! Hold tråden oppe, ska jeg se på deg i morgen!
pappa_til_3 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 huff da.. skjønner at du blir sliten ja ) ta det når du får tid og ork du. ha en god natt ;o)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Hm. Igår kveld fikk jeg "smerter" i anklene, eller alkilis senene.. Men kan være jeg fanget det opp fra noen andre? eg får dessverre ikke noe mer opp på deg her og nå, men jeg kan prøve igjen i kveld... Har litt bedre tid da... Tvillinger er litt stress her, hehe!
pappa_til_3 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 hmm joda har slitt litt med anklene tidligere (brukket ene) da jeg var aktiv fotballspiller... ok. kan hende du får opp noe annet senere evt tenkte mer på andre kroppsdeler.
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Hmmm okei! Får ikke opp noe annet på deg egentlig..... Føler egentlig du har bra helse... Men det kan jo bety at det kommer seg etterhvert;) Ser bare deg fortsatt med masse barn. hehe.. Ene som sitter på skuldrene og sånn!
pappa_til_3 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 hehe ) ok. har slitt med ryggen mer eller mindre hele livet da.. men ellers har jeg god helse ja. det er sant. får vel behandling som fungerer etterhvert da takk for hyggelige tilbakemeldinger ihvertfall lykke til videre med spåingen din da )
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Ok! Jeg sliter selv med ryggen, så er så vandt til å ha vondt i ryggen, så da fikk jg det ikke opp. hehe;) Men god bedring da! Takk for det du! Ha en fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå