Gå til innhold

Så mange nick, så få pm

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

og nå som det er plass i boksene og alt. Jeg vil ha pm om hva som helst som rimer på øl og pottis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ensomt, da, luten... ;) du får en da veit du

Skrevet

du har fått av meg også

Skrevet

Visste jeg det ikke, vi som hater menneskene holder sammen!

Skrevet

Sendt................=)

Er jeg ikke flink til å skrive dikt da?????HÆ HÆ HÆ

Skrevet

Bærre lækkert, håper du sender den på alle julekorta dine også!!!

Skrevet

jepp! det er jo hele poenget. om vi som ikke liker mensker ikke holder sammen så blir vi jo ensome. det kan vi ikke ha noe av!

flaks at jeg har dere sug luter!

Skrevet

Vi er jo mange også, så du kan ha mange lissomvenner, hehe.

Skrevet

hehe... nesten så jeg ikke kan gå under kategorinen "jeg liker ikke folk" mer... hm... dette ble et vanskelig valg

Skrevet

Jeg er ikke folk, så det går bra. Det er det bred enighet om blant folk. Ellers hadde de ikke sagt sånt som "kan du ikke oppføre deg som folk".

Skrevet

det er et utrolig godt poeng! at jeg ikke har tenkt på det før. du glimter til.

men hva er du da? ett nærmenneske? en niandertaller? eller rett og slett bare sug lut satan i toern?

Skrevet

En avart? En mutant, kanskje, det høres morsomst ut, da er det bare en av meg og jeg er ikke forplantningsdyktig, men skitt au, er ferdig med sånt.

Skrevet

eller et avskom. jeg vil være et avskom. det høres ut som noe ordentlig lavmål :-)

Skrevet

Sorry Luten, har ikke ordnet med PM ennå, men jobber med saken:-)

Skrevet

Jobb fort. Jeg har akkurat fått min feiring av frihet&ferie sabotert av at begge ungene sjukner hen, bleike tryner og mageknip over hele fjøla, så jeg trenger all opptur og lissomvenner jeg kan få. Ellers har du et sinnsykt kult nick, da!

Skrevet

Håper ungene ikke er rammet av den omgangsyken som herjer:-) Har hatt nok her med 4 syke drittunger på løpende bånd:-)

Skrevet

Dere får slutte å kline så fælt på krangletreffa, da.

Mens jeg som kunne trengt å bli kvitt minst fire kg før jeg går løs på Ragna sitt kakedjevelskap er frisk som bare det.

Skrevet

Søren det var den klininga på hotellrommet. Det tenkte jeg ikke på.

Skrevet

Åhhhhhhhh...Faaaaennnn... inkubasjonstiden er ca 7-10 dager.. betyr at jeg ligger jævlig dårlig an her:-) Takk skal dere faen meg ha:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...