Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 i dette svangerskapet har jeg bestemt meg for å begynne å røyke,, kun for å provosere andre..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Neimen,så flott for deg da:=) Tar du et ekstra trekk for meg også? Fint at du endelig har satt deg et mål og gjennomfører det. U go!!! Fortsett og røyk,provoser andre.Kjempe flott sak du vil drive der!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Så utrolig flott! Kjempegod ide! Da kan du halvveis i svangerskapet komme inn hit og fortelle at du har klart å kutte ned til 2-3 og dagen, slik at kid'en i maven fremdeles får nikotin, men du likevel får masse ros for hvor flink du er! Jeg tror joggumeg jeg skal lage et innlegg om dette jeg også. Flott initiativ!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja, huff og huff!!! Tenk at jag får skryt for noe jeg har jobbet hardt for å klare, jeg har bare en til dagen nå! Så neste uke regner jeg med å være røykfri! Er kjempestolt, lev med det!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Du "regner med å være røykfri"? Hva med å bare bestemme seg for det? Det er dette som er forskjellen på deg og andre røykere som blir gravide. Det er fint at du er stolt av deg selv, i hvertfall,- det er vel fordelen med å legge lista så lavt for seg selv.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 ja, jeg regner med å være røykfri ja! Har klart meg fint til nå, så da satser jeg på at min siste røyk blir tent på søndag! Er ikke det flott?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jo det er kjempe flott hvis du klarer det!!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Ta et par trekk for meg også. Jeg er fortsatt røyksugen etter 5mnd svangersskap. Syns lukten av røyk når de tenner på det er så godt,men noe annet når typen skal gi meg et kyss. Kan ikke tro at det har luktet sånn av munnen min i 10 år. Skal og vil aldri begynne,men suge er der... lykketil med deg og barnet!!
snart mor til 3 Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Så bra!!! Registrert deg på slutta.no som jeg fortalte deg?? Du klarer dette skal du se...er en herlig følelse når man er ferdig.. hvis man ser bort fra røyksuget og alt slikt..men etter et par dager føler man seg myye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå