2 + 1 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Ikke til noe proff fotografering altså.. men sånn til å ha litt muligheter til å leke seg litt..Hvor mye trenger man av ekstrautstyret? Hvilket kamera har du? Pris? År? Fornøyd?
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er super fornøyd med Canon 400D. Det kom nettopp ut best i test på Tv2 Hjelper Deg til tross for at det er over et år gammelt på markedet. Selv har jeg kjøpt en telelinse, ekstra batteri, ekstern blits, stativ og fjernkontroll ekstra. Men det eneste som er helt nødvendig er ekstra batteri..
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er fotograf på deltid og har en masse dyrt utsyr. Skal du bare ta hjemme bilder så kan jeg , anbefaler en 400d med standardobjektiv, for dere som ønsker og bruke speilrefelks.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Nikon D 40. Flott nybegynner kamera. En versjon heter D40x, men det koster 1500 mer. En del ekstra lagring, pixler osv. Det er lite nok til at en kan ta det med. Har et D70s selv, men det er vel stort å ta med overalt. Men bruker det på jobb. Hadde valgt et nikon D40. Anbefalt av min kjøre venn fotografen.
Regnbuemor til 2 Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Kjøpte dette for to mnd siden. Er veldig fornøyd. Kjøpte med ekstra linse i en sånn utstyrspakke. Veldig bra:)
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Hva fnyser du av erteposen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå