Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Altså menn med en eks eller to og barn. Hvor lenge hadde han vært singel før dere traff hverandre, og hadde han hatt noen mindre forhold i mellomtiden?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Min mann har ingen fortid, han kom helt ny og ubrukt ut av innpakningen sin *heldige meg*
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Han hadde et par tre ekser =) Men så er han 10 år eldre enn meg da. Vet ikke hvor mange år han hadde vært singel, kanskje 3? Husker ikke... Ja, han hadde vel sine flørter på den singelperioden ja, men ingenting seriøst=) Hvordan det?
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Han var fortsatt gift. Men det var fordi de bare ikke hadde skilt seg enda, de bodde ikke sammen da jeg came along. Og jeg, jeg flytta rett fra den ene til den andre. Men det var fordi jeg ikke hadde noe annet sted aa bo, og vi var venner.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Fordi jeg er usikker på om jeg tør involvere meg med ham eller ei. Vil ikke være den korte flammen med denne mannen nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå