Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Eg ser du skreiv detta rett ette eg skrudde av pc'en i går. Nå veit eg at du ikkje ee her, men kjem innom seinare:)
2prinsesserogbim Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 ja da va jo typisk...hehe.. eg såg du hadde svar på innlegg nett då så eg tok sjansen, men traff ikkje gitt... spent på om eg får mensen denne mnd eg.. eg ser hvertfall at tempene er mer i samhald med koss eg har vert vant til at den har vert før... har menssmerter og litt ømme bryster då og humørsvingninger til tusen, så skal eg ta med det så virker det som jeg ligger i rute.. har ikke vert så flink å tempe denne uka... har vert så sløv og trett denna veko
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Heisann. Har sett på tempene, blir spennende å se når du får EL. Får du EL innen 16-17 des, så får du mensen i desember om du ikke er gravid. Hvis akupunktur dami mi klarer å få EL på dag 15 denne gangen også, så får jeg IKM dagen før nyttårsaften, da kan jeg klare å rekke terminen min om jeg er heldig å bli gravid, men har ikke tro på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå