Love my kidz Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Gutten min er snart fem måneder og får grøt både på morgen og kveld. Midt på dagen har jeg gitt ham litt fruktpurè, men er litt usikker på om det er bra å gi det som et eget måltid - jeg tenker på om det kan være for hardt til magen hans.. for hvis jeg selv spiser f.eks eple på tom mage så får jeg vondt i magen. Så bør jeg heller gi middagsglass tro? og evt gi fruktpurè rett etter middagen eller blande det i grøten?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Når gutten min var rundt 5 mnd. så fikk han frukt + mme til lunsj. Det fikk han til han begynte med brødskive. Nå som han spiser brød, så får han litt frukt etter det.. Snakket med hs om hva han spiste, å hun sa ingenting på at han fikk det som et måltid (+ mme da).
Marolla Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg gir grøt mellom 12 og 14. Etter det får hun et halvt fruktbeger og pupp rundt 16. Klokka 18-19 får hun grøt.
Alba44 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg gir av og til kun mme + frukt til et måltid. Går greit det. Han drikker mye melk først da, så magen er ikke tom når han får frukten.
MyB@by <3 Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 det står i disse her bøkene jeg har fått hos hs, at fruktpure ikke skal brukes som et fult måltid, men det kan brukes som desert eller mellom måltid.....
fox`y Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 jeg brukte d kunn som dessert hoss 2 åringen min.fikk bare noen få t sjeer etter han hadde fått middag(begynte me d når han var 5 mnd) åsså blannet jeg litt i grøten... fikk mm i tilegg da.men han hadde my trøbbel me magen så vist jeg ga fruktpurre før han fikk fast føde så endte d i mye hyling.. men d er forsjell fra unge til unge da.man må nesten bare prøve seg litt fram:) men jeg syns ikke fruktpurre er noe måltid,mest kos det syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå