Gå til innhold

om det er flere her som får barna tett??


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

jeg får nemlig mine 2 minste er det 11 månder mellom når han kommer da. flere som er i den situasjonen eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 mnd blir det nok ikke her nei :) hehe. Får 2 år og 2 mnd mellom mine, og ser på det som litt tett, men ikke tett-tett. Jeg har fått en del kommentarer ala "En til ALLEREDE??", og da kan jeg ikke tenke meg hvilke kommentarer du får :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom mine blir det ett år og syv måneder (... og jeg synes jeg har gått gravid og ammende de siste årene...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle er bare glade. svigerfar er jo helt oppi skyene og gleder seg som bare det men jeg gleder meg ikke sånn kjempe masse men er jo vår egen feil så ingen skal svi for det. men værtfall lært jeg skal bruke prevansjon hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er 22 mnd når vesle-tulla kommer :-) ikke planlagt å få de så tett, men nå i ettertid ser jeg masse fordeler med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi blir 2 i januar, og jeg har termin med nr 2 i februar..synes det høres fint ut jeg..er planlagt, men regner med at det kan bli tøft de første åra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir 15 mnd mellom mine 2 minste, synes også at jeg har gatt gravid og ammet i ett de siste årene.. må si jeg gleder meg litt til å få kroppen min tilbake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eldstedattera vår ble født i februar 05, yngstejenta kom i november 06 og barn nr.3 kommer i februar 08. Til tider er det litt slitsomt, men vi ser at våre to jenter allerede begynner å få mye glede av hverandre og det er jo gøy. At vi får barna våre så tett er planlagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 7 år mellom nr 1 og nr 2.

Mens det er bare 12 mnd og tre uker mellon nr 2 og nr 3.

Denne gangen blir det 3 og 1/2 år mellom nr 3 og nr 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Blir omtrent som våre barn det. Vi fikk vår første datter august 06 og venter neste jente februar 08- snaue 18 mnd mellom dem. Synes det er så hyggelig å høre når folk som har tette barn sier at de ser at de får mer og mer glede av hverandre. Vi har nemlig også planlagt å få dem så tett pga vi ønsker at de skal være lekekamerater fra tidlig alder og at vi skal slippe å være avhengige av å ha med oss andres barn på ferie. Men! Må absolutt si at jeg føler meg ikke helt klar til å bli mor igjen. Kjenner det er slitsomt med full jobb, gravid i uke 33 og ha en datter på 16 mnd. Håper så absolutt at vi får igjen for strevet og det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr 3 i februar. mellom nr 1 og 2 er det 16 mnd, mellom 2 og 3 blir det 22 mnd, så jeg har nok å henge fingrene i, men jammen har dei to elste masse glede av hverandre, leker og styrer på sammen. spør du meg så anbefaler jeg tette barn..... KJEMPE KJEKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...