Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hva er egentlig forskjellen på kynnere, rier, maserier, falske rier ..?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Å, det var nettop et slikt innlegg jeg skulle legge ut!!! Er veldig nysgjerrig på det jeg også, håper du får masse svar!!!
Staark Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Kynnere er uregelmessige, rier er regelmessige. Jeg hadde regelmessige kynnere i uke 28, på sykehuset ble jeg fortalt at det var prematur-rier. (De var ikke spesielt vonde) I natt var jeg plaget av regelmessige, harde kynnere. Kjentes ut som sterke menssmerter, og det ble ikke bedre av å hverken gå eller ligge stille. Merket det i mage, rygg og lår. Ikke spesielt vonde, men ubehagelige nok til at jeg nesten begynte å gråte pga jeg ble så sliten av de. De stoppet av seg selv (etter flere timer), så jeg antar dette var maserier. Ekte rier er vel de som blir fortsettelsen på maserier som ikke stopper antar jeg,....men med mer smerte og utmattelse involvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå