--arkin-- Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 skal du på jobb i morgen?? skal til moss, og tenke jeg skulle handle det bordet og prinsesse stolen. har du dettte inne på butikken??
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hei snupp. Jeg har endelig fri, men kris er der:) Ja vi har bord og stoler.
--arkin-- Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 å så bra, da kommer jeg innom i morgen og handler det:o) da er alt i boks til rommet til bella. det ar det eneste jeg manglet og den sengehimmelen. det sto at dere hadde 0 i lager, så regner med at det er tomt.. får heller komme tilbake etter jul:o) skal begynne å jobbe i moss på sykehuset, så det kommer nok flere turer innom:o)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 oi så bra. Grattis med ny jobb:) Ja vi er tomme for de er utsolgt hos leverandøren. Men spør kris om å få se på den nye med roser og glitter. Den er veldig fin:) Tipper rommet til Bella snuppa blir kjempefint.
--arkin-- Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 ja det kan jeg:o) jeg må jo ikke ha akkuratt den sengehimmelen, kan jo se på den andre, sikkert fin den også) du får kose deg i morgen da, deilig med en fri dag;o)
--arkin-- Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 ligger den sengehimmelen ute på nett? den med glitter?
--arkin-- Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2007 ja den så fin ut.Hadde nok passet fint inn på rommet. ja, det hørtes korslig ut. Dere får kose dere alle sammen.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Takk vennen. Happy shopping så sees vi forhåpentligvis en annen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå