Gå til innhold

herregud å dere roper på sjaman da

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det ikke ann å heller gå inn på spå siden da heller?og kanskje gi dama ett lite pusterom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil jo at de skal "rope" selv da.

En stund.

I noen dager.

Og så kommer det et innlegg eller to om at "nå er det nok, nå har jeg sååå mye å gjøre altså, nå MÅ dere gi meg fred". Og to tusen tråder med "respekter sjaman da, folkens!". Og så erd et fredelig en stund, før noen trenger litt oppmerksomhet igjen...

Skrevet

Olalalala....du sa noe jeg lenge har tenkt, Carnivale........

Skrevet

jaja vet ikke hva hun gjør jeg men syns bare det er irriterende når annet hvært innlegg handler om sjaman liksom

Skrevet

Kan jo ikke noe for det jeg da...?

Det var da mye en skulle irritere seg over i en så gledelig tid...

Merry Christmas to all and to all a good night....sier nå bare jeg

HAHAHHAHAHAH

Skrevet

Synes det var frekt skrevet Carnivale!!

Folk her inne spør om alt mulig rart gang på gang, eller roper på folk gang på gang, og da ser jeg ikke at noen blir irritert? En dag er det tusen innlegg om Vogner, en annen dag om økonomi, en annen dag igjen om julekort.. Skriver dere da om dem som har lagt ut innlegg at dem er ute etter oppmerksomhet??

La være å være på Dib om dere ikke tåler at noen blir ropt på en dag eller to!!

Skrevet

.................., hi hi og jeg er glad for å se at du er her:-) La de som roper rope, og de som irriterer seg gjøre det, livet er herlig dere:-)

Skrevet

.......................og jeg har forresten blitt tante i dag:-)

Skrevet

LiBemamma, det var en observasjon.

Folk som skriver om vogner og julekort driver vel neppe med slikt for å få fremhevet seg selv på noe vis? Vel, det gjør man vel mer når man påstår man kan fortelle om fortid, fremtid, mann, barn, jobb, kjærlighet, bare ved å se et fødelstall!

Ler meg ihjel.

Skrevet

Eh, nei vel så er ikke det din tro, at folk kan være synsk. Sitter du å hakker ned på folk som er kristne, eller har en annen tro??? Eller har en annen opfatning av forskjellige ting?? Er du ute eter oppmerksomhet da, siden du skriver slikt??

Skrevet

Kan du ikke bare tenke sånn om innleggene også?? Så slipper du irritere deg!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...