Gå til innhold

Hva ønsker deres 3 åringer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal få ski av oss, for det ønsker hun seg.

Hva ønsker deres 3åringer seg eller hva får de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det største ønske en roooooooooooooooooooooooooooooooooosa hund!! Hun sitter gjerne på knærne med foldede hender og blunker opp i taket når hun sier det... hehe...

Ellers ønsker hun seg det meste som er rosa og glitrer, kapla, og alt med askepott på...

Har ikke bestemt hva hun skal få ennå. Hadde egentlig planer om en CD spiller, men vi får se :o)

Skrevet

Kjøkken med strykebrett, mikro, vaskemaskin, komfyr, klokka og tilbehør, kassa apparat med bipert og rulle(kassa) bånd, hund med reisevekse og mat, stellebord til dukka, spill, puslespill, ski, skøyter, stor dundyne og dunpute, penger, buss og fly fra noe polly greier...hehe

Er det jeg vet om at hun får til jul. Snuppa her er 3,5 år

Skrevet

Lille her ønsker seg trompet og kikkert, vet ikke hva som er verst jeg,hehe..

Skrevet

stoooor dokkevogn som koster 700 kr... haha

Og så ønsker hun seg lego som man kan bygge slott med. Litt sånn lego og kontruksjonslek i samme sak.

- huske

- sandkasse

Krav stor 3 åring... :P

Skrevet

Hehe =)

Vedder på at dere har kjøpt trompet..... NOT!

Skrevet

Dukkehus fra oss.

ønsker seg akebrett og aqua doodle- sånn tegnematte:o)

Skrevet

Hun ønsker seg rosa dukkevogn også, men hun har "bare" 2 fra før da, og storesøsteren har 3..... Tror/håper ikke hun får det!

Skrevet

Ikke akkurat trompet nei,hehehe;)

Ho ønsker seg også sjiraff og pingvin,men det tror jeg ho nå har skjønt at ho IKKE får:-S Men trompet og kikkert har ho holdt hardt på, siden sommeren egentlig.. Hvor får de disse tingene fra?

Skrevet

Hun ønsker seg tvilling-dukkevogn og det får hun.

Hun ønsker seg og stellebord til dukka. Det får hun ikke men lillesøster får stellebord som man kan slå sammen.

Hun ønsker seg sykkel og det får hun viss jeg bare klarer å oppdrive en.

Av oss får hun fisher price fotoapparat.

Skrevet

Ønsker seg PC og strømpebukse hehehehe måtte le litt når hun sa det:) Hun får en Fisher Price laptop av oss......så får hun fisher price digitalkamera.

Skrevet

Mini blir 3 i februar og han får seg en stiga rattkjelke til jul...hehe gt varianten:-)

Skrevet

Hvor mye koster dette fisher price digitalkamera da? Det var gjerne en ide siden søsteren gjerne får ekte digitalkamera...

Skrevet

moa ønsker seg en stor hest som de hadde på toysrus. en sånn som var jevnhøy elelr høyere enn henne..... trokke hun får den nei:)

blir iallefall lego, kassaapparat og ei klokke. får se om det blir noe mer.

Skrevet

Mi jente på 3 år ønsker seg Mac lastebilen i fra filmen Biler...Det er den som står høgst.

Også ønsker hun seg: Mikrofon,keyboard,trommesett og ny gitar.....

Skrevet

Hehe, tøff jente

Skrevet

Vist det er mi du mente var tøff,så er hun veldig "gutt" når det kommer til leiker. Hun elsker å leike med biler, og filmen Biler er vist best. Så her går det i musikk og biler.

Skrevet

Hun ønsker seg ALT. Gi ho en katalog, og ho peker ut alt. Ta ho med i lekebutikken, og ho peller på alt... hi, hi.

Ho får babydukke (med hale, altså guttebaby), kassaapparat, og cd spiller med to mikrofoner av oss. Stellebror til dukkene av onkel og tante (kanskje). Dukkehus (sånn svensk tre hus) av morfar muligens. Tre forskjellige spill fra oldemor og en bok.

Det er det jeg vet om. Håper igrunn det blir litt klær fra resten av slekta, for det blir mye leker...men men, skal jo være sånn da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...