Gå til innhold

Ang. pumping.

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt kronglete og pumpe meg. Bruker avent sin manuelle og i kveld fikk jeg ut 80 ml. på en pupp og 100 ml på en annen. Men hvordan skal snuppa mi på 9,4 kilo bli mett av 80 ml.? Vanligvis får jeg bare ut rundt 60ml.. Tror nok jeg har mer melk enn som så siden snuppa legger på seg som bare det.. Kunne gjerne tenkt meg å gått på julebord og da hadde det jo vært fint om hun blei mett av ei flaske liksom...Er det noe med pumpe-teknikken min? Skal sies jeg ikke er veldig tålmodig når det gjelder pumpinga, men.. Noen som har noen tips på hvordan få ut mer..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en nesespray som skal hjelpe på utdrivingsrefleksen. Den fås på resept.

Eller så kan du droppe pumpingen og gi mme når du er på julebord.

Skrevet

Ikke pump på kvelden, da har du mindre melk. Jeg pleier å stå opp en liten stund før tuppa våkner (ca 6 tiden) og pumper meg da. På morningen har jeg nesten fulle bryst og får ut myye mer. Selv om jeg har pumpet meg før hun får frukosten får hun mer enn nok mat fordet. Jeg får ut ca 180-200 ml på ett bryst da, og jeg slet kjempe mye før med max 20 ml på ett bryst.. Så for meg funket det. Lykke til.

Skrevet

Jeg har masse melk, men når jeg har pumpet ut de mengdene du beskriver, så er det likevel litt styrete å få ut mer. Barnet greier det fint, men det er altså litt vrient med pumpa. Så jeg pumper heller flere ganger over en periode, og fryser ned, så er det jo bare å ta opp flere bokser med melk når man trenger det :o)

Skrevet

jeg er ingen racer på pumping... selv etter at jeg har pumpet "tomt" kan jeg legge småen til og han spiser seg mett på resten. Så enten så er det pumpa eller puppene mine som er dårlig :P

Jeg pumper små skvetter over et helt døgn eller mer. I kveld skal jeg på julebord, og i kjøleskapet står det 4 flasker med 50 ml i hver og en med 80.

Jeg får som regel ut 50 på en pupp og 30 på den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...